2017. október 1., vasárnap

Minimalista ruhatárolás - inspiráció


Pénteken rendezgettem kicsit a ruhásszekrényt és közben arról álmodoztam, milyen ruhatárolási rendszerem lenne, ha bármit választhatnék.

Nagyon tetszenek a ruhaállványok, nagyon minimál megoldásnak tartom, ugyanakkor nem tudom milyen lenne, ha folyton kint lógnának a ruhák szem előtt. Lehet, hogy nagyon lomosnak érezném. Ellenben egy szép nagy szekrényben jól el lehet rejteni mindent. Viszont ennek az a veszélye, hogy olyan dolgok is elrejtődnek, amire már nincs is szükség.
Valószínűleg nem mostanában fogok szekrényt váltani, így ez csak elméleti "vita", de álmodozni mindig nagyon jó az ilyesmiről..

Ezeket a szépségeket találtam a témában a Pinteresten:








































Forrás: Pinterest - 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Nóra

2 megjegyzés:

  1. Szerintem jó, ha zárható a szekrény, sokkal letisztultabb hatást lehet elérni vele, kellemesebb a szemnek. Plusz szerintem felesleges ennyi vállfa. Én csak azt akasztom fel, amit tényleg nem ajánlatos hajtogatni. Meg ha nincs zárt szekrény, hova teszi az ember lánya a fehérneműit?
    Mindenesetre nagyon szépek a képek, de szerintem kevésbé élhetőek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, épp 10 perce raktam fel vállfára néhány pulóverem, amit eddig összehajtogatva tároltam. :) Én valahogy jobban szeretem az akasztóst. Lehet, hogy rosszul hajtogatok, vagy nem vagyok elég "konmari lelkületű”, de nekem a hajtogatott ruhák sokszor gyűröttek lesznek.
      A zárható szekrény valóban jobb látványra, szerintem én sem lennék boldog, ha pl. a hálóban folyton a teljes ruhatáramat kéne bámulnom. Ellenben, ha lenne egy dedikált gardrób szobám, akkor azt hiszem, a nyitottra voksolnék.

      Törlés